Diakoniaväen retki Merikarviaan ja Noormarkkuun

ke 7.6. klo 7.30

Merikarvia, Noormarkku

Diakoniaväen retki Merikarviaan ja Noormarkkuun. Lähtö klo srk-keskuksen pihasta klo 7.30. ja paluu noin klo 19.15. Retken hinta 45 e. Sis. kolmet kahvit, lounaan, opastukset ja kyydin.
Ohjelma: tutustumista Merikarvian kirkkoon, lounas Ravintola Rantahuoneella, opastettu kiertoajelu Meriakarvilla, Ahlströmin alueeseen tutustuminen Noormarkussa sekä Noormarkun kirkkoon Caritan kertomana.
Ilmoittautuminen 30.5.2017 mennessä Kauhajoen seurakunnan virastolle p.06 23402311, ruokavaliot.
Heli Laitakari, Anna-Kaisa Heikkilä

Heli Laitakari, Anna-Kaisa Heikkilä