Saneeratun Nummijärven kirkon käyttöönottomessu klo 10

su 10.9. klo 10.00

Nummijärven kirkko

Saneeratun Nummijärven kirkon käyttöönottomessu Nummijärven kirkossa klo 10, saarna Jouko Ala-Prinkkilä, Antti Ala-Opas, Helena Ala-Prinkkilä, Jouni Niemi, Tuomas Ala-Opas. Kolehti kirkosta vieraantuneiden ihmisten tavoittamiseen. Maksuton bussikuljetus Kauhajoen kirkon pihasta klo 9.15 Nummijärven kirkkoon, sieltä Majaniemeen ja takaisin Kauhajoen kirkon pihaan.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä