Majaniemen leirikeskus

Kauhajoen seurakunnan leirikeskus Majaniemi

Majaniemen kurssikeskus

Nummilahdentie 505, 61910 Nummijärvi

Tilojen vuokra ja ruokailujen hinnat

Ota yhteyttä, niin voimme yhdessä suunnitella Sinun tarpeitasi vastaavan tilaisuuden tai leirin.
Puh. 040 7188 706  tai kauhajoki.majaniemi@evl.fi

Tilojen tarkempi kuvaus

Päärakennus

Avaran salin ikkunoista avautuva järvimaisema ja lämmin tunnelma luovat oivat puitteet juhlien järjestämiseen. Leirien ja muiden tilaisuuksien aikana sali toimii ryhmätyöskentely- ja kokoontumispaikkana.

Keittiössämme valmistuu maukasta ja maistuvaa ruokaa erityisruokavaliot huomioon ottaen.

• tilaa n. 100 henkilölle
  • induktiosilmukka
  • internet-yhteys
  • piano
  • äänentoistolaitteet
  • dataprojektori
  • kannettava tietokone
  • kopiokone ja tulostin

Majoila, majoitusrakennus

Viihtyisät ja uudenaikaiset tilat soveltuvat myös liikuntarajoitteisille. Kokoontumistilan ikkunoista avautuu kaunis järvimaisema. Sali soveltuu kokoontumis- ja ryhmätyötilaksi. Leirien iltaohjelmat voidaan toteuttaa rennosti lattiapatjoilla loikoillen. Majoitus tapahtuu pääsääntöisesti omin liinavaattein.

• tilaa 54 henkilölle
    • 12 huonetta, 4-6 henkilölle, joista kaksi soveltuu liikuntarajoitteisille
    • kerrossängyt
  • yhteiset wc:t ja peseytymistilat käytävillä, myös liikuntarajoitteisille
  • kokoontumistila
    • keittiösyvennys (vesipiste, kahvin- ja vedenkeitin, mikro sekä jääkaappi)
    • dataprojektori
    • sähköpiano

Saunarakennus

• Saunarakennus sijaitsee aivan järven tuntumassa, joten löylyjen välissä voi viilentyä Nummijärven raikkaassa vedessä
  • Tiloja vuokrataan myös erikseen ja halutessasi järjestämme tarjoilun takkahuoneeseen
  • Tila soveltuu hyvin kokouksiin ja illanviettoihin
  • Leirien aikan takkahuone palvelee ryhmätyötilana
    • kolme sähkölämmiteistä saunaa pukuhuoneineen, yksi sauna pukuhuoneineen soveltuu liikuntarajoitteisille
    • perinteinen puusauna (ilman omia peseytymistiloja)
    • wc-tilat
    • takkahuone
      • tilaa n.20 henkiölle
      • ruokailuryhmä 12:lle
      • sohvaryhmä
      • vesipiste, kahvin- ja vedenkeitin, mikro, jääkaappi

Ulkona

• pingispöytä
  • koripalloteline
  • 2 venettä
  • 2 kanoottia
  • 2 SUP-lautaa
  • rantalentopallokenttä
  • biljardipöytä
  • lasten leikkipaikka

Majaniemen leirikeskuksen nettisivuilta tästä linkistä löydät tarkempia tietoja, kuvia, hintoja ym.

Kauhajoen seurakunnan leirikeskus Majaniemi sijaitsee luonnonkauniilla paikalla, niemen kärjessä, Nummijärven rannalla. Päärakennus saneerattiin vuonna 2013 ja uusi majoitusrakennus valmistui kesällä 2014.

Leirikeskuksemme tarjoaa tunnelmalliset ja rauhalliset puitteet ympäri vuoden.  Viihtyisät ja uudenaikaiset tilat soveltuvat leirien lisäksi myös perhe- ja yritysjuhliin sekä kokousten ja saunailtojen pitopaikaksi. Esteettömät tilamme sopivat hyvin kaikenikäisille kävijöille. Majoittuminen tapahtuu erillisessä majoitusrakennuksessa, Majoilassa, josta löytyy myös kokoontumistila. Majoilassa on 54 vuodepaikkaa.

Vieraidemme käytössä on myös omassa rakennuksessan kolme saunaa pukuhuoneineen sekä takkahuone. Näiden lisäksi meiltä löytyy perinteinen, puilla lämmitettävä sauna. Perinteissä saunassa ei ole omia peseytymistiloja.

Idyllinen Riihikirkko soveltuu hartaushetkiin sekä pieniin vihkimisiin ja kastetilaisuuksiin.

Otamme lämmöllä vastaan niin pienet kuin suuretkin ryhmät!

Suunnittelemme tarjoilut tilaisuutesi ja toiveidesi mukaan. Majaniemen keittiön Oiva-raportin löydät täältä.

kauhajoki.majaniemi@evl.fi

Esteetön kulku Esteetön kulku
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc

ti 7.5. klo 17.00

Iltaperhekerho Majaniemi

Kevään viimeinen Iltaperhekerho kokoontuu Majaniemessä. Ilmoittautuminen Katrille 040 1632110 viimeistään tiistaina 30.4. Ilmoita allergiat. Saunat lämpiminä 17-18.30, jonka jälkeen iltapalaa.
ma 27.5. klo 16.30

Naisten saunailta

Kaikenikäisten Naisten saunailta leirikeskus Majaniemessä
ti 28.5. klo 9.00

Nummilahdentie 505, 61910 Nummijärvi

Mieli vireäksi mt väen leiri

Tervetuloa mielenterveyskuntoutujien "Mieli Vireäksi"- leiripäivään Majaniemeen! Ilm.20.5. Arto Salo 040-6530216, Marika Salomäki 040-6531234 tai Leena Ranta-Opas 040-1871565.
ke 29.5. klo 17.30

Mitä kuuluu miehet?

Sauna klo 16.00 alkaen, tarjoilua klo 17.30, tilaisuus klo 18.00.
Vierailijana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen hallituksen puheenjohtaja Lasse Hautala. \"Hyvinvointi tänään ja huomenna\".
Miehen polku Markku Rantala ja kuunnellaan myös miesten tuntoja. Musiikissa Kitaramiehet.
Kevään päätöshartaus kirkkoherra Jouko Ala-Prinkkilä.
ma 1.7. klo 18.00

Majaniemi 4

Majaniemi 4 oman leirin ilta Majaniemessä.
ke 14.8. klo 9.30

Päihdekuntoutujien leiripäivä

Päihdekuntoutujien leiri ke-pe 14-16.8.2024 Majaniemessä. Lähtö ke 14.8. klo 9.30 srk-keskuksen pihasta.
Leirin hinta 20€. Muista ottaa mukaan omat lääkkeet, pussilakana, aluslakana, tyynyliina, pyyhe, hygieniatarvikkeet, peseytymisvälineet sekä tietenkin iloinen mieli!
Ilmoittautumiset viim. keskiviikkona 7.8. Tarmolle, puh. 050 365 0520 tai Leenalle puh. 040 187 1565.
ma 19.8. klo 16.30

Naisten saunailta

Kaikenikäisten Naisten saunailta leirikeskus Majaniemessä.
Saunat klo 16.30 - 18.00
Ohjelma klo 18.00 - 20.00
Iltapala 5€
Tervetuloa joukkoon mukaan leppoosen yhdessäolon ja ohjelman merkeissä.
pe 6.9. klo 18.00

Nuorten leiri