Big Night -illat

Seuraamme aluehallintoviraston ohjeita ja korona -tilannetta. Big Night -illat järjestetään mikäli tautitilanne sallii iltojen turvallisen järjestämisen.

Big Night -toimintailtoja järjestetään Seurakuntakeskuksessa pari kertaa lukukaudessa: syksyllä ja keväällä. Suosittuun Big Night-iltaan kuuluu mm. musiikkia, raamattuopetusta, toimintapisteitä, kilpailuja ja jättinyyttärit.

Tuo mukanasi jotain nyyttärievästä esimerkiksi karkkipussi, sipsiä, juurespaloja tai muita herkkuja. Seurakunta tarjoaa mehut.

Big Night illat ovat maksuttomia ja niihin ei tarvitse ilmoittautua.

Vapaaehtoiseksi Big Night -iltaan

Big Night iltoihin tarvitaan iso joukko aikuisia ja vanhempia nuoria toteuttamaan koululaisille unohtumatonta iltaa. Haluaisitko tulla auttamaan vaikka samalla kun tuot lastasi mukaan iltaan? Vapaaehtoisia tarvitaan ainakin seuraaviin tehtäviin:
- Nyyttäreille jakamaan sipsiä ja karkkia
- Järjestyksen valvontaan huolehtimaan kaikkien turvallisuudesta ja viihtyvyydestä (virallista järjestyksenvalvojan korttia ei tarvita)
- Askarteluun ohjaamaan lapsia
- Kampaamoon letittämään ja tekemään pieniä ja helppoja kampauksia
- Pitämään erilaisia toimintapisteitä ja kilpailuja
- Rukoilemaan illan onnistumisen puolesta

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi Merja Alapihalle

varhaisnuoria

Varhaiskasvatuksen- ja nuorisotyönohjaaja
Nuorisotalo Setälä, Topeka 8