Pizzaa ja parisuhdetta- ilta klo 18

to 20.4. klo 18.00

Seurakuntakeskus

Pizzaa ja parisuhdetta -ilta seurakuntakeskuksessa klo 18. Tarjolla pizzaa ja kuvallisia parisuhdetarinoita Harmasen Eijan esíttämänä. Musiikki duo Eve&Ossi.
Ilta päättyy Tahdon!-iltamessuun rakkaudelle Kauhajoen kirkossa.
Ilmoittaudu mikäli tarvitset lastenhoitoa (kirkkoherranvirastoon p. 06-2342 311 tai kauhajoen.srk@evl.fi)
Tahdon!- iltamessu rakkaudelle Kauhajoen kirkossa klo 19.30; Jouni Niemi, Markku Orsila, Terhi&parisuhdettatiimi. Musiikissa duo Eve&Ossi.
Tilaisuuksiin on vapaa pääsy!

Tervetuloa yksin, kaksin tai lasten kanssa!
järj. EP:n perheasiain neuvottelukeskus ja Kauhajoen seurakunta

Ilta päättyy Tahdon!-iltamessuun rakkaudelle Kauhajoen kirkossa.

Tilaisuuksiin on vapaa pääsy!
Tervetuloa yksin, kaksin tai lasten kanssa!
järj. EP:n perheasiain neuvottelukeskus ja Kauhajoen seurakunta.