Messu ja Majaniemi 2 riparileirin konfirmaatio klo 10

Kauhajoen kirkko

Messu ja Majaniemi 2 riparileirin konfirmaatio Kauhajoen kirkossa klo 10, Jouko Ala-Prinkkilä, Helena Ala-Prinkkilä, Antti Ala-Opas, Sauli Pihlajakangas, Benjamin Kasari, Maaret Strang. Kolehti Herättäjä-Yhdistyksen musiikkityöhön käytettäväksi uudistettujen Siionin virsien käyttöönottoon ja veisuuperinteen vahvistamiseen kirkossamme Herättäjä-Yhdistys ry:n kautta.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä