Kummikirkko klo 10

su 1.10. klo 10.00

Kauhajoen kirkko

Kummikirkko Kauhajoen kirkossa klo 10, Tuomas Ala-Opas, Jouni Niemi, Helena Ala-Prinkkikä ja Poutapilvikuoro. Kolehti seurakuntien varhaiskasvatuksen, lapsi- ja perhetyön, erityisesti pyhäkoulu- ja päiväkerhotyön tukemiseen ja kehittämiseen Suomen Ev.lut. seurakuntien lapsityön Keskuksen kautta. Tervetuloa koko suku!

Kummikirkko Kauhajoen kirkossa klo 10, Tuomas Ala-Opas, Jouni Niemi, Helena Ala-Prinkkilä, päiväkerholaiset laulavat, Poutapilvikuoro joht. Helena Ala-Prinkkilä. Lapset siunataan, lauletaan lasten virsiä. Kolehti seurakuntien varhaiskasvatuksen, lapsi- ja perhetyön, erityisesti pyhäkoulu- ja päiväkerhotyön tukemiseen ja kehittämiseen Suomen Ev.lut. seurakuntien lapsityön Keskuksen kautta.
Tervetuloa koko suku!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä