Seniorit

Seurakunta tarjoaa mielekästä toimintaa eläkeläisille. Eri työalat toteuttavat seniorityötä.

Piirit ja kerhot ovat kohtaamispaikkoja, jotka antavat mahdollisuuden keskustelulle ja yhteiselle hartaudelle. Leireillä ja retkillä pääsee tapaamaan toisia seniori-ikäisiä sekä saa vaihtelua arkeen. Seurakunnissa on erilaisia syntymäpäiväkäytäntöjä tietyille ikäryhmille  joko yhteisesti tai henkilökohtaisesti.

Seurakunnasta voi löytää myös mielekkäitä vapaaehtoistehtäviä esimerkiksi Kirkon kirppisellä,  toimimalla Yhteisvastuu -kerääjänä, yksinäisen ystävänä tai ystäväkerhon vetäjänä.

Seurakuntien diakoniatyö tarjoaa apua ja tukea myös senioreille.

Pääsitkö 50 vuotta sitten ripille?

Kauhajoen seurakunta järjestää vuosittain toukokuulla, Helatorstaina,  50 vuotta sitten ripille päässeille oman juhlan.

Juhla alkaa messulla Kauhajoen kirkossa ja  jatkuu ruokailulla seurakuntakeskuksessa.

Tarkemman ajankohdan saat soittamalla kirkkoherranvirastoon puh. 06 2342 311 tai Kauhajoki-lehdestä.

Kerrothan juhlasta myös rippikoulukaverillesi!

70-vuotiaiden juhla

Kauhajoen seurakunta järjestää joka vuosi 70 vuotta täyttäneille/täyttäville puolisoineen lokakuulla pidettävän 70-vuotiaiden oman syntymäpäiväjuhlan.

Tarkemman ajankohdan saat soittamalla kirkkoherranvirastoon puh. 06 2342 311. Juhlasta ilmoitetaan myös kotisivuillamme, facebook-sivuillamme sekä  paikallislehdessä olevasta ilmoituksesta.

Täytätkö 80-vuotta?

Kauhajoen seurakunnan diakonia järjestää huhti-toukokuulla 80-vuotiaiden juhlan. Juhla alkaa messulla Kauhajoen kirkossa ja jatkuu ruokailulla ja ohjelmalla seurakuntakeskuksessa. Juhlijoista otetaan myös valokuva, jonka voi pientä maksua vastaa noutaa kirkkoherranvirastosta.

Juhlan ajankohdasta saa tietoa kirkkoherranvirastosta puh. 06 2342 311. Juhlasta ilmoitetaan myös kotisivuillamme  facebook-sivuillamme (myös Kauhajoen seurakunnan diakonian sivuilla) sekä paikallislehdessä.

Diakoniatyöntekijä
Kyntäjäntie 1