NUORISOTYÖNOHJAAJAN VIRANSIJAISUUS

Kauhajoen seurakunnassa on avoinna nuorisotyönohjaajan viransijaisuus 8.1.2024- 8.7.2024. Sijaisuus jatkuu todennäköisesti viran uudelleentäyttöön asti. Työtä tehdään nuorisotiimissä, johon kuuluu kolme nuorisotyönohjaajaa sekä kasvatuksen pappi. Meillä arvostetaan yhdessä tekemistä sekä vapaaehtoisten kanssa toimimista. Olemme monipuolinen ja aktiivinen seurakunta.

Odotamme hakijalta valmiutta tehdä kasvatustyötä laajasti eri ikäisten lasten ja nuorten parissa, kykyä toimia itsenäisesti sekä osana nuorisotiimiä ja seurakunnan työyhteisöä. Työntekijä vastaa rippikoulun jälkeisestä nuorisotyöstä. Työhön kuuluu nuorisotyötä, koulu- ja rippikoulutyötä, tapahtumien järjestämistä, WALKERS- toimintaa sekä retki- ja leiritoimintaa. Viranhoitaminen edellyttää mahdollisuutta oman auton käyttöön. Hakijalle eduksi lasketaan seurakuntatyön tuntemuksen ja musisointitaidon lisäksi halu oppia uusia asioita, viestintä- ja digitaidot sekä hyvät vuorovaikutustaidot.

Palkkaus on kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 502 mukainen. Kelpoisuusehtona on piispainkokouksen hyväksymä kirkon nuorisotyönohjaajan tutkinto. Myös jouluna valmistuvat huomioidaan. Hakijan tulee olla ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Valitun tulee ennen viransijaisuuden vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ja rikosrekisterilain 6 § 2 mom. mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Työssä tulee aloittaa viimeistään 8.1.2024. Hakijan tulee varautua haastatteluun 18.12.2023 klo12-17. Haastattelupaikka ilmoitetaan haastatteluun kutsuttaessa. Hakemukset tulee toimittaa todistuksineen sähköpostiin: tuomas.ala-opas@evl.fi 15.12.2023 klo 12.00 mennessä. Tiedusteluihin vastaa kasvatuksen pappi Tuomas Ala-Opas 045–2355566 ja nuorisotyönohjaaja Merja Alapiha 050 303 5450.

KESÄTYÖHAKU ON AUENNUT!

Kauhajoen seurakunnan hautatoimen kesätöihin kuuluu erilaisia puutarhatöitä kuten esimerkiksi ruohonleikkuuta sekä kukkien istutusta ja kastelua. Kysy lisää esimerkiksi palkasta ja työajoista seurakuntamestari Seppo Kivelältä: seppo.kivela@evl.fi tai 0400510028

Voit täyttää ja lähettää sähköisen limakkeen täällä tai tulostaa hakemuksen tästä linkistä. Voit lähettää kuvan täytetystä lomakkeesta osoitteeseen seppo.kivela@evl.fi tai palauttaa sen kirkkoherranvirastoon / postilaatikkoon.

KESÄTÖIHIN MAJANIEMEEN!

Haetaan kesäksi työntekijää keittiötyöhön. Työpaikka on Majaniemi, Kauhajoen seurakunnan leirikeskus Nummijärvellä. Työt alkavat touko- kesäkuussa ja päättyvät elokuun loppuun.

Keittiöalaan liittyvä koulutus ja työkokemus on eduksi. Hygieniapassi vaaditaan, mutta sen voi suorittaa ennen työn alkua tai työnaikana.

Hakijalta toivotaan oma-aloitteisuutta, sosiaalisuutta ja kykyä sopeutua muuttuviin tilanteisiin.

Töitä tehdään eri ikäisten ja erilaisten asiakasryhmien kanssa läheisessä vuorovaikutuksessa.
Työ sisältää myös viikonloppuja.

Mahdolliset tiedustelut: Merja Väljä, puh. 040 7188706, merja.valja@evl.fi tai Sari Pajukoski, puh. 040 5037131, sari.pajukoski@evl.fi

Vapaamuotoiset hakemukset 29.2.2024 mennessä sähköpostitse merja.valja@evl.fi