Ota yhteyttä!

61800 Kauhajoki

Puh. 06 234 2311

Avoinna ma, ti, ke 9 - 14
sekä tarvittaessa erikseen sovittuna ajankohtana.

kauhajoen.srk(at)evl.fi

Elämän kohokohtia kannattaa juhlia

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa perheen pariin. Pitkät perinteet kastejuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Pyydä siunausta

Siunausta voi pyytää elämään eri tilanteissa. Kutsu pappi siunaamaan uusi kotisi tai maistraatissa solmittu avioliittosi. Siunausta voi myös pyytää vaikkapa työpaikalle. Myös avioliiton vuosipäiviä kannattaa juhlia!

Juhlatilat käyttöön

Kauhajoen seurakunnan jäsenet voivat varata seurakuntakeskuksen saleja, leirikeskus Majaniemen-, Nummijärven kirkon -, Kauhajärven kirkon, Männikön kerhohuoneen sekä Päntäneen- , Aron- ja Kainaston seurakuntakotien tiloja  erilaisiin kirkollisiin perhejuhliin: hautaan siunaamiseen liittyvä muistotilaisuus, kastejuhla, rippijuhla, hääjuhla. Tiloja voi vuokrata myös muihin juhliin  (esim. syntymäpäiväjuhlat, kihlajaiset, sukujuhlat).

Menuehdotukset ja hinnat

Joulumenu

Jos menut ja hinnastot eivät aukea, kokeile toista selainta.