Tule mukaan

Olemme sinua varten

Kaupunkilaisten arjessa ja elämässä mukana. Armon asialla. Kauhajoen seurakunta on noin 12 000 kauhajokisen kotiseurakunta. Meille olet tärkeä sellaisena kuin olet.

Katso lisää meistä tältä sivulta tai Facebookista, olipa kyse sitten toiminnastamme lapsille ja perheille, nuorille, aikuisille tai eläkeläisille, diakonian kautta tehtävästä auttamistyöstä, vapaaehtoistoiminnasta tai konsertti- ja kuorotarjonnasta.

Tule mukaan seurakunnan toimintaan

Kauhajoen seurakunta tarjoaa monipuolista toimintaa ympäri vuoden. Oman paikkansa löytävät varmasti niin lapset kuin ikäihmisetkin ja kaikki siltä väliltä. Lue alasivuilta lisää, millaista toimintaa järjestämme ja miten voit tulla mukaan.

Ryhmät kokoontuvat mm. musiikin, käsitöiden tai liikunnan parissa, uskon asioiden äärellä. Seurakunta tarjoaa myös monipuolista maksutonta toimintaa.