Seurakuntakeskuksen rippisali rokotuskäyttöön

Koronarokotukset alkavat tänään seurakunnan tiloissa

20210216_115843.jpg

LLKY:n pandemiavastaava Sari Tommola (vas.), seurakunnan talouspäällikkö Ann-Kristin Kuja-Kyyny, tilahuoltaja Jaana Lapikisto, pääemäntä Sari Pajukoski ja kirkkoherra Jouko Ala-Prinkkilä kävivät yhdessä läpi tilojen käyttämiseen liittyviä asioita.

Kauhajoen seurakuntakeskuksen rippisalissa alkaa tiistaina 16.2. koronarokotukset. Rokotuksia annetaan neljänä päivänä viikossa; tiistaisin, keskiviikkoisin, torstaisin ja lauantaisin, ja rokotusta varten varataan aika LLKY:n ohjeiden mukaisesti. Seurakunnan puhelinnumeroista ei voi varata rokotusaikaa.

Koronarokotukseen tullessa auton voi jättää seurakuntakeskuksen ja viraston välissä sijaitsevalle parkkipaikalle. Opasteet ohjaavat sisäänkäynnille lähinnä rippisalia olevalle ovelle. Uloskäyntinä käytetään vastakkaisella puolella olevaa, sisäpihan puoleista ovea.

Seurakunnan omaa toimintaa voidaan rippisalissa järjestää maanantaisin ja perjantaisin. Seurakuntakeskuksen juhlasali ja toimitushuone ovat normaalisti seurakunnan omassa käytössä mm. muistotilaisuuksille ja muulle toiminnalle. Rippisali on varattuna rokotuskäyttöön näillä näkymin huhtikuun loppuun saakka.

2021-02-16 12:51:00.0