lapsia kerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnan varhaiskasvatuksen kerhot alkavat elokuussa. Vapaita kerhopaikkoja voi tiedustella ympäri vuoden Merja Alapihalt puh: 050 3035450 tai sähköpostilla: etunimi.sukunimi@evl.fi

Kauhajoen seurakunnan varhaiskasvatus on myös  Facebookissa.

Varhaiskasvatuksen esite

Yhdessäoloa, leikkiä ja hiljentymistä lapsille ja lapsiperheille

" JOKA MINUN NIMESSÄNI OTTAA LUOKSEEN YHDENKIN TÄLLAISEN LAPSEN,
SE OTTAA LUOKSEEN MINUT.
JA JOKA OTTAA MINUT LUOKSEEN, EI OTA MINUA,
VAAN SEN JOKA ON MINUT LÄHETTÄNYT."
Mark. 9: 36-37

Lapsi on keskellemme annettu ihme. Hän on rikkaus niin läheisilleen kuin seurakunnalle. Jokainen lapsi syntyy "Jumalan tuoksu hiuksissaan". Haluamme vaalia lapsessa olevaa hengellistä herkkyyttä ja osaltamme antaa hänelle mahdollisuuden kasvaa yhteydessä hyvään Taivaan Isään.

Seurakunta haluaa olla suojaamassa ja vahvistamassa yhdessä perheen kanssa niitä ainutkertaisia lahjoja, joita lapseen on kätketty.

Valikosta löydät lasten ja perheiden toimintaa yhteystietoineen. Tutustu ja löydä juuri teille sopiva ryhmä. Lämpimästi tervetuloa!