Pehmoleluja sohvalla

Perhekerhot syksy 2023

Perhekerho Aron seurakuntakodilla tiistaisin klo 9-11 (22.8.2023 alkaen)

Perhekerho on lasten ja aikuisten tärkeä kohtaamispaikka, josta löytyy leikki- ja juttuseuraa.

Kerhossa on myös yhteistä ohjattua toimintaa, kuten musiikkia, askartelua ja hartaushetki. Perhekerho kutsuu pysähtymään arjen keskellä ja kohtaamaan muita ihmisiä ja hiljentymään Pyhän äärelle.

Ohjaajina lastenohjaajat Paula Hietalahti ja Tanja Reinvall

Tule perhekerhoon silloin kun sinulle sopii, perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua. Kerho on ilmainen, aamupala maksaa 1€.

Tiistaisin Aron seurakuntakodilla klo. 9-11.

Iltaperhekerho kerran kuukaudessa tiistaisin klo 17.30-19.30  (29.8.2023 alkaen)

Iltaperhekerho kokoontuu kerran kuukaudessa joka Kauhajoen kirkossa tai Lastentalolla.

Perhekerhossa kohtaat muita lapsiperheitä, pääset vaihtamaan ajatuksia ja pysähtymään Pyhän äärelle.

Syksyn 2023 kokoontumiset: ti 29.8, ti 26.9, ti 24.10 ja 28.11.

Kokoontumispaikka ilmoitetaan Kauhajoen seurakunnan nettisivuilla ja Facebook sivulla.

Ohjaajina lastenohjaaja Maikku Kiukkonen ja nuorisotyönohjaaja Katri Alakortes

Seurakunnan työnrekijä Perhetupa Soffan Aamupalatreffeillä

Seurakunnan lastenohjaaja on paikalla perhetupa Soffassa perjantain  aamupalatreffeillä.

Perhetupa Soffa sijaitsee Sanssin kulttuuritalolla osoitteessa: Eduskunnankatu 5, 61800 Kauhajoki

Yhteistyö

Seurakunnan varhaiskasvatus tekee yhteistyötä Kauhajoen kaupungin kanssa.

Seurakunnan työntekijät vierailevat kaupungin päiväkodeissa ja ryhmiksissä. Järjestämme päivähodeissa ja ryhmiksissä Kertomushetkiä ja Metsäirkkoja.

Seurakunnan työntekijät voivat olla varhaiskasvatuksen henkilöstön tukena katsomuskasvatuksen kysymyksissä.

Seurakunta kutsuu kaupungin varhaiskasvatuksen ryhmiä Joulukirkkoon, Suvivirsikirkkoon ja muihin tapahtumiin.

vaunuparkki

Lastenohjaaja, virkavapaalla
Varhaiskasvatuksen- ja nuorisotyönohjaaja
Nuorisotalo Setälä, Topeka 8