Juhlat

Perhejuhlat ja muistotilaisuudet

Majaniemi on kauniilla paikalla kirkasvetisen Nummijärven rannassa, niemessä. Pihapiirissä on päärakennus, majoitusrakennus Majoila, saunarakennus, Riihikirkko ja nuotiopaikka.

Päärakennuksessa on lämminhenkinen ja valoisa 100 henkilön juhla- ja ruokailutila, jonka suurista ikkunoista siintää molemmin puolin järvimaisema. Tilassa on modernit tekniset välineet; videotykki, läppäri ja äänentoisto.

Majoilan kokoontumistila on noin 30 henkilölle. Salin isosta ikkunaseinästä avautuu upea näkymä  Nummijärvelle selälle. Saunarakennuksen takkahuoneessa on tilat noin 20 henkilölle. Tiloja voi vuokrata myös erikseen.

Pihapiiriin Riihikirkko on nimensä mukaisesti rakennettu vanhasta riihestä. Sen alttaritaulun muodostaa alati muuttuva Nummijärven järvimaisema. Kirkon vierellä seisova kellotapuli on nuorten rakentama. Riihikirkkoon mahtuu 40 henkilöä ja siellä järjestetään kasteita, vihkimisiä ja hartaushetkiä.

Majaniemessä voit myös yöpyä! Majoila valmistui vuonna 2014 ja sen suojissa majoittuu mukavasti jopa 54 henkilöä. 1 – 6 henkilön huoneita on 12, joista kahdessa on inva-mitoitus. Huoneissa on kerrossängyt, vaatekomerot ja pöytäryhmä. Wc- ja suihkutilat sijaitsevat käytävällä.

Täältä löydät juhlien Menuehdotukset ja hinnat. Leireillä ja leiripäivillä on tavalliset arkiruokailut, joille on eri hinnat. Kysy lisää Majaniemen emännältä!