Rippikoululeirit

Majaniemellä on pitkät perinteet rippileirien ja erilaisten lasten- ja nuorten leirien ja leiripäivien järjestäjänä. Majaniemi sijaitsee luonnon keskellä, kirkasvetisen Nummijärven rannalla, hienolla paikalla niemen nokassa. Sen pihamiljööseen kuuluu päärakennus, majoitusrakennus Majoila, saunarakennus, nuotiopaikka ja Riihikirkko.

Leirikeskuksen päärakennuksessa sijaitsevat keittiö, ruokailu- ja opetustilat. Tilaa löytyy isommallekin ryhmälle. Ruokailemaan mahtuu kerralla 100 henkilöä. Majoilassa on majoitustilat 54 henkilölle pesutiloineen sekä oleskelutila, jossa on tilaa hengailla, pelailla tai pitää opetustunteja. Saunat uimalaiturineen sijaitsevat aivan järven tuntumassa. Saunarakennuksessa on kolme saunaa wc-, pesu- ja pukeutumistiloineen. Keralla saunomaan mahtuu noin 30 saunojaa. Rannassa oleva erillinen vanhanajan rantasauna tarjoaa makoisat löylyt viidelle saunojalle. Saunarakennuksessa on myös takkahuone, jossa voi pitää opetustunteja tai se voi toimia ryhmätyötilana 20 leiriläiselle.

Pihapiirissä on lentopallokenttä ja laajan nurmikentän hyödyntämiseen on vain mielikuvitus rajana. Majaniemessä on mahdollisuus vapaasti onkia, uida, soutaa tai meloa. Vapaa-aikaa voi viettää myös pingistä tai biljardia pelaten. Veneet, kanootit sekä pingis-ja biljardipöydät ovat maksutta käytössäsi. Talvella onnistuu lumileikit tai voi kokeilla tarttuuko kala pilkkiin.

Hartaushetkiin käytössänne on Riihikirkko. Riihikirkkoon mahtuu noin 40 henkilöä.