Ovet auki hiljentymiseen

Kauhajoen kirkko on helmikuun alusta alkaen avoinna omaehtoista hiljentymistä varten.

20210128_145756.jpg

Kauhajoen kirkko on auki arkisin klo 9-21. Ovien avaaminen omaehtoiselle hiljentymiselle on osa Kauhajoen seurakunnan ja evankelisluterilaisen kirkon uutta strategiaa. Kirkon eteisestä löytyy karttaan merkitty "hiljentymismatka", jossa on kahdeksan hiljentymispistettä kuvan ja tekstin äärellä kirkkosalissa.

Tulethan terveenä ja käytäthän maskia! Kirkon eteisessä on käsienpesumahdollisuus ja löydät sieltä myös käsidesiä ja kenkäsuojia. Aukioloaikoina työntekijät saattavat myös harjoitella, tehdä hartauskuvauksia ja siivota kirkossa. Kirkossa ja sen ympäristössä on tallentava kameravalvonta.

Torstaiaamuisin klo 8.30 kirkossa on noin vartin pituinen hiljentymishetki, jossa on seurakunnan työntekijä vetäjänä.

Tervetuloa kotikirkkoon hiljentymään, rukoilemaan ja löytämään uutta voimaa! ❤

2021-02-01 11:55:00.0