Kirkkokuoro

to 4.4. klo 18.45
Kauhajoen kirkkokuoro

Seurakuntakeskus

Kirkkokuoron harjoitus srk-keskuksessa klo 18.45.

Kuoroa johtaa Sirkku Ratus p. 040-1923 513.

Kirkkokuoro on neliääninen sekakuoro ja siinä on reilu 30 laulajaa. Ohjelmistossa on monenlaista hengellistä musiikkia, vanhaa ja uudempaa klassista, välillä haastavampaakin, isänmaallisia lauluja ja myös gospelia.

Kuoro esiintyy jumalanpalveluksissa, erilaisissa tapahtumissa ja hoitolaitoksissa. Kuorolaisten on mahdollista osallistua myös Etelä-Pohjanmaan kirkkomusiikkipiirin kuorokursseille sekä laulaa E-P:n tai valtakunnallisten juhlien suurkuoroissa.

Kuoroon tullessa ei tarvitse olla aiempaa kuorokokemusta eikä tarvitse osata lukea nuotteja, kunhan osaa laulaa. Kuorossa on hyvä ilmapiiri, sinne on uudenkin laulajan helppo tulla ja osaavien laulajien tukemana pääsee nopeasti nauttimaan laulamisesta.

Harjoitukset ovat torstaisin srk-keskuksella klo 18.45. Tarvittaessa järjestetään lastenhoito harjoitusten ajaksi. Kuoroa johtaa Sirkku Ratus p. 040-1923513, sirkku.ratus@evl.fi . Tarkemmat harjoituspäivät löytyvät www.kauhajoenseurakunta.fi/tapahtumat - musiikki
  • Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki